Sunday, September 14, 2014

Assalamualaikum.................

Assalamualaikum.......
lama tak update blog ni. Dah bersarang berhabuk bagai..
hahaaaa.. agak busy sikit dengan kehidupan bergelar 'mahasiswa' ni..

 *gambar sekadar hiasan...haha

kalau nak dikire kire,,lebih kurang setahun setengah jugak aku tak sentuh blog ni..
hati tu selalu je ade niat nak update cerita baru...tapi setiap kali aku nak update mesti tahap kelajuan kelembapan internet akan meningkat.. tu yang buat penulisan aku terbantut...
maklumlah duduk hostel kena la share 'wifi' dengan orang2 lain kan...


*slownye mengalahkan siput sedut -,-

tapi sekarang dah okay.. internet dah laju sebab aku dah pindah duduk rumah sewa dengan kawan.
so, wifi boleh tahan laju..
So, sekarang aku dah terasa semula nak update blog ni..
kalau rajin setiap hari aku nak update blog ni sebab banyak cerita yang nak kongsi..
tapi takut nanti korang la pulak yang bosan...hahaaaa :)
ok la ye.. hope nanti korang dah bace blog aku takde la serik nak datang lagi ye..
nak chau dulu..ade kelas..
see ya :)

No comments:

Post a Comment